niedziela, 5 maja 2013

1sze urodziny bloga :)

Początek maja 2012 powstaje blog, trochę się dzieje a następnie zostaje zawieszony. Po kilku miesiącach nowy post reaktywujący i zmiany na blogu. Obietnice regularnego dodawania postów krzyżuje majówka 2013 i czas, który płynie zbyt szybko. Nawet nie zdążyłam się obejrzeć a kolejny wpis jest tym urodzinowym. Z tej okazji życzę sobie i czytelnikom, korzystnej i owocnej przygody z blogiem :) Jako tort urodzinowy, serwuję fotografie pięknej, brazylijskiej modelki Adriany Limy. Adriana jest moją ulubioną modelką i patrzenie na jej foty cieszy niejedno oko ;)










































































Pozdrawiam urodzinowo-majowo,
Edina Kamila :)









4 komentarze:

  1. Ale ten czas szybko leci :) Ja mam bloga równiutkie 3 miesiące i mam nadzieję, że dotrwam do roku :)

    Modelka jest rzeczywiście piękna :) Niektóre zdjęcia są oszałamiające!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga. Życzę wytrwałości.
    Modelka naprawdę ładna. ;D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń